duminică, 17 ianuarie 2010

Jurnal de sesiune, ziua I

... 17 ian 2010, 20:50 în seara dinainte de primul examen,

-e trist că deja simt oboseala. Mi-am propus eroic să stau treaz până la examen. M-am răzgândit de-abia acum câteva minute și am zis să rămân măcar până la 6 și să dorm de la 6 la 8.
-la ora 3 am făcut rost de cursuri de la un om dubios de altruist. Până la trei am visat la vremea când eu voi învăța. Parial visul mi se îndeplinește. sunt aproape la jumătatea primului capitol dintre alea 4 sau 5 pe care le am de învățat. Încă nu știu cum se cheamă restul, dar o să aflu. Percepția e mai detaliată decât îmi imaginam. Fiecare caracteristică, se împarte în alte caracteristici scrise mai mic dar la fel de importante. Și fiecare are copiii ei tot mai mici și mai mulți. Momentan am 3 pagini de notițe lângă mine. am uitat deja tot ce-am scris, dar dacă trag oleacă cu ochiul îmi aduc aminte. totul e logic.
...21:45 - Am jucat șah și am câștigat datorită supradozei de cafea. N-am optimism încă dar se vede că învățatul mi-a pus neuronii în mișcare. Nu știu dacă e un lucru bun asta, dar ce-i drept, e un lucru nou. Mi-e frică să mă reapuc de citit. Imaginea devine gălbuie. În focuri de la Paraziții.
Mi-am updatat share-ul pe rețea. Mi-am făcut cont pe picasa, mi-am selectat cele mai răsărite poze și mi s-o reactivat talentul fotografic. am dat link pe mail, și am așteptat ca o fetiță la pubertate să primesc atenție. Nu mi s-a dat atenție. Counterul de pe blog mi s-a stricat și pozele de pe slide au un format prea mic - motive în plus de stres. Nu se mai poate. M-am plictisit și mă reîntorc la învățat.
...23:43 - Mircea Badea deja imi intră în urechi într-un mod negativ. Nu mă mai pot concentra pe cel de-al doilea capitol de-abia început. Pe primul l-am lăsat. Oricum mai aveam doar 3 foi. Imaginea a rămas la fel de gălbuie, în schimb aud prea aiurea. Fiecare tastare de literă îmi dă neliniște, nervozitate. Mintea mea e din ce în ce mai plată, memoria aproape inexistentă. Citesc o propoziție de 3 ori până s-o pot scrie. Deja nu mai vorbim de preluat esența paragrafului, așa cum ne învăța profa de română la rezumate. am mâncat o portocală și aștept lupta dinre ea și cafea și apă pentru supremația stomacului. Cel mai probabil o să văd lupta pe budă. dar în caz de, o să-mi iau foile cu mine acolo, să nu pierd timpul. Trebuie o revigorare. dușul rece îl las totuși pentru ora 3 ca pe-o ultimă redută. reintru în infern...
....01:05 - sunt mult mai calm și mai treaz decât mă așteptam. Mă mir, parcă am învățat destul ca să mă pot prezenta fără emoții la examen. Practic nu e așa dar măcar să trăiesc cu impresia. E bine să fii optimist. E o evoluție față de învățatul de pentru parțiale. Ăla începea de la ora 02:30 și termina la 5, pe când procesul acutal are deja 10 ore. Nu mă pot conforma încă. Progresul patriei nu a fost realizat prin conformare ci prin muncă sistematică. Trebuie să continui. Eu depind de asta.
....02:29 Am dat dracului (ptiu drace) și capitolul cu Învățarea. Andy m-a convins să-mi fac cafea. Într-un fel e bine că mă ține pe mess. Îmi activează spiritul concurenței: cine își bagă primul pula pierde:
pff, ai terminat invatarea?
deaddan: nu
deaddan: ma chinui la ai operanta
Smokey Smoke: eu acuma am terminat-o
Smokey Smoke: iau pauza de cafea
deaddan: si mai am si aia complexa
deaddan:
Smokey Smoke: da trebuie complexa?
Smokey Smoke: CAP7Invatarea si conditionarea (conditionarea clasica si operanta) CAP8 :Memoria de
Smokey Smoke: asa o scris unu pe grup
deaddan: a
deaddan: da
deaddan: stai
Smokey Smoke: deci trebuie sau nu?
deaddan: eu -am luat dupa tipurile aea 3 de invatare
deaddan: ma gandeam ca tre sa fie si aia complexa
Smokey Smoke: eu nici macar la psiho n-am facut aia complexa
Smokey Smoke:
Smokey Smoke: pula mea
Smokey Smoke: imi dai palpitatii
deaddan:
Smokey Smoke: imi fac o cafea
deaddan: nu-i bine
deaddan: la ora asta iti da doar nervozitate
deaddan: nu energie pe bune
Smokey Smoke: om vedea
Smokey Smoke: oricum simt nevoia de-o cafea
Smokey Smoke: tie-ti da nervozitate ca tu ai baut cred ca jumate de galeata de cafea pana acuma
Smokey Smoke: da la mine asta e abia a doua
deaddan: cam asa
deaddan: oricum nu mai duc la invatare
deaddan: o dau dracului
deaddan: trec la altceva
Smokey Smoke: capitolul noua
Smokey Smoke: ba nu
Smokey Smoke: 8
Smokey Smoke: memoria de scurta si de lunga durata
Smokey Smoke: imbunatartirea
Smokey Smoke: pff
Smokey Smoke: suna lung si mult de citit
deaddan: dar
deaddan: an vazut si eu
Smokey Smoke: ce-ai vazut?
deaddan: ca e mult
deaddan: dar o faza ciudata
deaddan: nu vad unde incepe
deaddan:
deaddan: zi pagina
Smokey Smoke: da nu te-ai prins ca avem pagini diferite?
Smokey Smoke: ii memoria de scurta durata
deaddan: a
deaddan: nah
Smokey Smoke: sau memoria de lucru
deaddan: pai la mine incepe la tipuri de memorie
deaddan: e ceva inainte?
Smokey Smoke: ii mai mult inainte de memoria de scurta durata
Smokey Smoke: da eu citesc numa de la aia de scurta durata
Smokey Smoke: ca restu ii un preview
Smokey Smoke: si ma fut eu pe el la ora asta
deaddan: nah
deaddan: oki
Smokey Smoke: eu nu gasesc treaba cu imbunatatirea memoriei
deaddan: eu nu stiu dak mai duc mult
deaddan: oricum ceva notinui vreau sa am
deaddan: macar in mare
Smokey Smoke: eu mai citesc asta cred
Smokey Smoke: si la restu frunzareala
Smokey Smoke: mai mult chestiile subliniate am inteles ca conteaza
deaddan: alea le-am notat si eu
deaddan: sa vad
deaddan: sa zicem ca inca e devreme
Smokey Smoke: pana la 4, 4 si ceva nici n-ai ce cauta la somn
Smokey Smoke: altfel nu esti student
deaddan: dar dak imi ac acm o cafea o sa-mi fut si restul de somn potential
Smokey Smoke: eh pula
Smokey Smoke: tu nu cred ca ai luat in considerare
Smokey Smoke: ca o cana de cafea
deaddan: dar imi bag pula
deaddan: imi fac una
deaddan: imi faci pofta
Smokey Smoke: nu are nici o sansa in fata a unui capitol de asta
Smokey Smoke:
Smokey Smoke: we
Smokey Smoke: adevarul e ca sunt putin egoist
Smokey Smoke: adica nah
Smokey Smoke: tre sa-mi intelegi frustrarea determinata de cantitatea mare de invatare in lipsa contactului social
Smokey Smoke: tu de bine de rau
Smokey Smoke: ai cu cine schimba o vorba acolo
Smokey Smoke: mai cu gheorghe
Smokey Smoke: mai cu cata
Smokey Smoke: se mai trezeste unu
Smokey Smoke: fute o injuratura
Smokey Smoke: eu pula
Smokey Smoke: am noroc ca mai invata unu si mai vorbesc pe mess
Smokey Smoke:
deaddan: kkt asta doarme ne rupe
deaddan: si cata ii acasa
deaddan: ma simt si eu singurel
Smokey Smoke: da macar il vezi
Smokey Smoke: mai face o fata comica
Smokey Smoke: mai razi
Smokey Smoke: eu pula
Smokey Smoke: acelasi peisaj
Smokey Smoke:
deaddan: same forrest si aici, ce sa zic
deaddan: dar nu ma plang
Smokey Smoke: in fine, pe mine ma ajuta ca am cu cine sa mai discut
Smokey Smoke: helps me make it through the night
Smokey Smoke:
deaddan: hmm
deaddan: eu imi scriu un jurnal de sesiune
deaddan: ca sa ma ina treaz
deaddan: si optimist
Smokey Smoke:
Smokey Smoke: suna interesant
Smokey Smoke: intre timp am mai gasit un client
deaddan: hmm, ma intreba si cpac adineaori
deaddan: daca n-am tigari mai emancipate
deaddan:
Smokey Smoke:
Smokey Smoke: ceva de genul mi-a zis tipa respectiva
Smokey Smoke: cica nah
Smokey Smoke: ashima is naspa
Smokey Smoke: winston merge
Smokey Smoke: da cumva cica
Smokey Smoke: merg de fumat doar acasa
Smokey Smoke: ca in pat la o cafea
Smokey Smoke: merge sa fumezi
Smokey Smoke: da prin oras sau ceva
deaddan:
Smokey Smoke: iti dai seama ca nu merge
Smokey Smoke: doar kent
deaddan: auleo fitzele masii
Smokey Smoke: si de-astea
Smokey Smoke:
Smokey Smoke: cand am auzit
Smokey Smoke:
deaddan: cumva ca winston se asorteaza cu rochia de noapte
Smokey Smoke: dada
deaddan: si kent cu costumul de calatorie
Smokey Smoke: cu perdelele de la camera
Smokey Smoke: )
deaddan: incep sa am ciuda mare pe oamenii care cumpara tigari de la magazin
Smokey Smoke: si eu
Smokey Smoke: incep sa-i privesc cu o tenta de-aia gen :fucking damn rich spoiled kids
Smokey Smoke:
deaddan: snobi
Smokey Smoke: si cand ma gandesc
Smokey Smoke: ca intr-o vreme fumam marlboro
Smokey Smoke: ehee
Smokey Smoke: vremuri
Smokey Smoke: in vama dunhill
Smokey Smoke: pfff
Smokey Smoke: bunastare
deaddan: intr-un fel parca nu m-e mai frica ca n-am bani
Smokey Smoke: acuma vremurile alea par atat de departe
deaddan: ca stiu ca mancare si tigari am
deaddan: mai mult nu prea imi trebe
Smokey Smoke: te invata sa supravietuiesti faculta asta
deaddan: auleo tu stii ca da
Smokey Smoke: pana si faza asta
Smokey Smoke: cu contrabanda de tigari
Smokey Smoke: te invata cum sa te bagi in seama
Smokey Smoke: sa pretuiesti aia 5 lei care-ti ies la un cartus
Smokey Smoke: 5 lei
Smokey Smoke: o bere in fire
Smokey Smoke: deja o grija acoperita fara sa sugi din banii parintii
Smokey Smoke: *parintiilor
Smokey Smoke is typing...
Smokey Smoke: clar, daca nu mai vorbesc coerent se anunta cu oboseala

...03:50 Andy a capitulat fix după ce-a afirmat cu oratorism că nici un spartan nu moare în noaptea asta. Nah, nu toți spartanii știu când își vor avea sfârșitul. Prea obosit nu mă simt, dar deja văd inutilitatea de a mai sta treaz. Mai am foarte mult și deja mă resemnez cu faptul că voi ști niciodată ce scrie pe foile de dedesupt. E o dimineață grea la orizont.
...În concluzie, ajunul sesiunii n-a fost așa spectaculos cu pivire la nevrotisme, disperări și alte rahturi. Cam prea calmă atmosfera, și nu-mi place. Mi-e frică de examen dar e ceva latent încă. să sperăm că totul iese bine. Mai mult nu mai pot face. Capitulez, noapte bună.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bai esti nebun :))))

m-am gandit si eu la un jurnal de genu.dar mi-a fost prea somn.si am baut doar doua cafele.am planuit si eu sa pot sta pana dimineata la examen treaza ca sa pot invata.dar pl.puneam ceasu sa sune la 4 dim.suna ceasu, il pun la 5.dupaia la 6.dupaia la 7.si intr-un final la 7 juma.si ma trezesc cu cartea in fata.imi pun capul in palme si cu ochii in cursuri.daa .. si s-a facut 9 si a trebuit sa plec.si crek pic.bafta mai departe >:D<