sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Cârpituri

....Nu știu ce anume mă mânca pe mine în cur că am început să mă joc cu blogul. Eu, țăran sincer și moldovean cum mă aflu de-abia acum ceva oleacă de timp mi-am dat seama că pe un blog se pot pune mai multe prostii. Mi-era ciudă că cei de pe wordpress își împart postările pe categorii și dădeam vina pe blogger că eu nu pot face la fel. Uite că se pot face multe chestii simpatice și peste toate se poate schimba oricând și adresa. Vechiul titlu era prea lung și puțin colorat cu teribilism, și eu cu pretenția de a evolua, dacă nu constant, cel puțin câteodată pe scara trofică, vroiam ceva mai la subiect.
....În vasta mea metaforfoză într-o leguminoasă respectabilă, am început să răsfoiesc puțin internetul și plecând de la mult respectatul pitici gratis am descoperit spre bucuria ochișorilor multe alte bloguri demne de-o lectură atentă. L-am citit puțin și pe Badea, dar băiatul pare mult prea îngropat în actualisme decât îl credeam. Deci puțin savuros. Până acum puțină cunoștință în domeniu, însă o să-mi fac o colecție de lecturi, care  poate din mila zeilor o să mă mențină neplictisit.

2 comentarii:

Uţa spunea...

Va să zică eşti într-o continuă 'updatare'(scuzată să-mi fie românizarea cuvântului). Te aşteptăm pe Plopilor cu noutăţile din lumea de afară.

Sagy, spunea...

Uite o chestie nashpa [e blogspot... nu pot sa comentez cu identitatea mea decat prin jdemii de proceduri