luni, 18 ianuarie 2010

Jurnal de sesiune, ziua a2a

...Sper să iau examenul. Mă rog nah, cât mai știu și eu să mă rog, că poate îl iau. Ne-o f**t proful, ne-o dat fix din paragrafele alea palmate de la urmă, la care n-o ajuns cu privirea nici un student până acum. Nah, el e șmecher, își permite să ne dea subiecte care nu erau in programă. Noi, din păcate nu suntem la fel de șmecheri și nu ne-am permis să învățăm ce nu era în programă. acum ce să zic, să vorbesc urât nu pot că mama mea și doamne doamne se supără, îi urez stimatului profesor bărbos multă sănătate, la cât mai mulți studenți picați, și studente sănătoase și dispuse să negocieze nota.
....Eroicii mei colegi erau toți bălegați la cur. Toată lumea era solidară, se pupau se îmbrățișau, se consolau: Lasă mă c-ai făcut bine, lasă că trece, mergem noi la mărire, le arătăm noi lor, văd ei de ce suntem noi în stare! s-au fumat multe țigări și s-au vărsat multe lacrime, dar s-a trecut peste. Toți se simțeau mai întăriți, renăscuți...Da kkt, n-o fost nici o dramă. o fost ceva înjurături, niște resemnări și mici scântei de revoltă pe ici pe colo, nu mare lucru...se obișnuiește lumea...
...Acum mi-am amintit că n-am dormit. mâine am pauză, azi timp de voie bună și alcoale ieftine...

Niciun comentariu: