sâmbătă, 13 martie 2010

Mic tratat de antropologie

Că tot mă plângeam că am o viaţă monotonă de beţivan încuiat şi uitat de societate, aşa de ciudă, ca să rezolv cumva situaţia şi să mă trezesc şi eu cumva oleacă-oleacă la realitate ghici ce-am făcut?!? Evident că am continuat să beau şi să profit de faptul că tata o fost dubios de darnic cu mine în ceea ce priveste paralele. Şi normal, ca un om monoton ce mă respect şi mă auto-stimez, m-am dus în mult prea băutul şi fumatul Fire. Aceeaşi mâncare de peşte cu usturoi şi mămăligă. Ne-am pus navetele (goale unfortunately) sub cur, ne-am luat fiecare rachiul în pumn şi-am început să drojdim însetaţi ca nişte jite neadăpate ce ne respectăm şi ne auto-stimăm. Muzica mult mai proastă ca de-obicei, şi nu dau de înţeles că altădată ar fi mult mai bună, care te făcea doar să te legeni anemic doar aşa ca să pari de-al casei, să nu pari roacker supărat cu tricou cu Maiden(acea rară categorie de exemplare umane sunt foarte bine văzuţi mereu mai ales în rândul preacuratelor d-şoare şi au de-obicei ataşată o coadă şi-un inel supărat cu craniu). Altfel spus un blackerist, un deathrist şi-un Popa nu prea erau potriviţi pentru cântecele reghe despre floricele, iarbă, pace mondială, Che Guevara ori despre ce plm cântă ăia. Deci legănându-ne anemic încontinuare am început să belim ochii la lume şi să aşteptâm să ne-mbătăm. 
...Mi-am propus deseori să încep un tratat antropologic despre diversitatea acelui adevărat plancton cârciumăresc ce se află, se respectă şi se auto-stimază Fire-ul. Dar subiectul nu merită chiar aşa de multă atenţie, e mişto să faci doar câteva catalogări mici. Spre exemplu, detaliul care în mod biologic e firesc să-mi capteze interesul când belesc ochii cu rachiu-n pumn sunt prea-curatele şi mult prea gingaşele d-şoare, care luminează îmbelşugat Fire-ul şi îl umlu de iubire şi pace mondială. Ca s-o luăm pe scurt, sunt câteva tipuri de prea-curate d-şoare mai interesante:
1. cele de tip Predator-Xena: sunt pe departe cele mai fioroase şi mai temute prădătoare ale junglei. Se împart în genere în două subclase: cea masivă, bolovănoasă şi pusă pe treabă şi cea mică şi slabă, prăpădită, bătută de soartă şi de viitorul bărbat dar mereu pusă pe şotii.  Se poate spune că provin din familia cornutelor, având prelungiri dubioase ale capului, care după unele cercetări, sunt folosite la auto-apărare. (mă refer la dreduri) Figura facială e ori total inexpresivă ori hâdă ca ula, sunt cele mai active social, având o vocee războinică dar iritantă. Capacitatea neuronală nu a fost încă studiată dar ea în nici un tratat serios de specialitate nu a arătat interes ori importanţă. 
2.Fata din coşciug: este o specie introvertită, iese rareori din cuib şi se reproduce pe durata vieţii doar cu-n singur mascul, care de cele mai multe ori este imaginar. Penajul este asemănător ciorii, iar atitudinea este comparabilă cu a cucuvelei, dar cele două specii pomenite sunt mai demne de studiat. Ascultă neapărat muzică cu soprane ori burzumăială cu tăiat de vene şi poveşti de de iubire nemuritoare.
3. Fata din coşciug cu perdeaua pe dânsa: e o subclasă importantă a speciei prezentate anterior, doar că în acest  nefericit caz se obşnuieşte o ţinută cât mai ştergătoare pe jos. De-obicei părul este în conformitate cu rochia, având şi el un aspect de perdea. S-a observat în jurul lor este foarte curat şi din acest motiv sub apreciate în spaţiul public, fiind chiar angajate în salubrizare.
4. Grasa înflăcărată: ca s-o luăm şi fără formalităţi, grasele din Fire sunt, în ciuda aspectului ieşit total din limitele esteticii, printre cele mai îndrăgite reprezentate feminine, iar motivel sun numeroase. O grasă înflăcărată duce mereu lipsă de sex, deci sunt foarte dispuse să accepte chiar şi cel mai lăbăreşti mijloace de agăţare, oferă mereu bere, ţigări şi servicii financiare. Când vă apropiaţi de aşa un specimen să nu-i spuneţi niciodată că-i frumoasă, cazurile au arătat reacţii total opuse, deci la fel de violente: ori te ia în braţe şi te duce acasă, loc de unde nu vei mai ieşi niciodată ori începe să bocească şi se sinucide pe loc. 
5. Magazinul de haine, obiecte religioase şi de ocazie: personal, mi se pare cel mai fascinant specimen dar şi cel mi greu de analizat. Niciodată nu te plictiseşti doar privind o tipă de genul. Găsesc agăţate pe ea, într-un mod sau altul, o gamă uriaş de mare de chestii. Descriu acum foarte pe scurt aspectul uneia de genul: obligatoriu minim 3 feluri de fuste de mărimi şi culori total diferite, min. 3 eşarfe, automat ceva pe cap: palărie Michael Jackson bonetă poponărească de franţuzi, ciorapi etc. min. 3 inele pe deget, min. 234546778875 de brăţări la mână, min. 3 tipuri ştranguri la gât. De-asemenea e nelipsită geanta rustică, ce trebuie să fie destul de încăpătoare să încapă o cantitate de chestii de min. 3 ori mai mare decât suma tuturor chestiilor de pe ea. De-asemenea poţi căra foarte lejer cartofi în acele genţi. 
...Enciclopedia completă ar trebui să includă şi multe alte specii rare, dar se pierde farmecul. Cel mai frumos e să mergi la faţa locului să le admiri în habitatul lor natural. 
...În seara asta e ziua lui Andy(happy 20 dude!) deci ghici unde voi merge din nou...     

Niciun comentariu: