vineri, 12 martie 2010

Culturalisme

Nu-mi pot abţine entuziasmul de a descoperi în sfârşit un set de site-uri inteligente în tot maglavaiţul ăsta de net. Obsesia mea conştient crescândă faţă de istoria oraşelor şi în special a câtorva anume, poate fi acum hrănită de câteva bloguri care studiază clădirile vechi, prezentându-le uimitor de inteligent istoria. La adresa prea-frumoasei capitale am găsit mai multe surse decât mă aşteptam, şi mi-e ciudă când ştiu că până acum am fost prost şi nu m-am prins câte poţi găsi pe net într-adevăr.
...Cel mai muncit site în domeniu de care am dat până acum e http://bwshots.blogspot.com/ . Colecţia de poze de epocă e enormă, caliatea e bună şi comentariile demne de citit.
http://bucurestiinoisivechi.blogspot.com/ se axează detaliat pe clădirile uitate alte capitalei, şi e burduşit cu poze arhitecturale, explicate pe rând foarte frumos.
Alte linkuri nu dau, pentru că oricum fiecare din astea două au la rândul lor multe ramnificaţii. Nu am deloc pretenţia ca această postare să intereseze, am scris-o doar pe post de reminder. Recunosc că nu multă lume împărtăşeşte obiceiul de a studia şi fotografia clădiri şi a citi istorii de oraşe şi nu mă laud că eu obişnuiesc, mă întristez că n-am cu cine.

2 comentarii:

giry spunea...

Ma bucur ca esti multumit de blogul 'Romania in alb negru'. Noi incercam sa postam cat mai multe poze vechi din fiecare oras din Romania, realizate in ultimii 100 de ani. Daca ai astfel de poze, si doresti sa fie publicate pe blog, poti sa le trimiti la noi pe adresa de e-mail. Multa bafta!

radu spunea...

multumim pentru aprecieri!