joi, 21 februarie 2008

ora 17 fără ceva, 21 feb, 2008

...Răsfoiam caietul de istorie pentru a revedea şi planifica lecţiile necesare pentru olimpiada de sâmbătă, şi pe antetul foii am văzut scris de trei ori "Je t'aime!" iar mai jos "Je t'aime aussi!" Mi-am recunoscut după câteva clipe de admiraţie vinovăţia pentru acele 3 expresii scrise în antet iar dedesupt scrisul ei. Am zâmbit, am admirat cuvintele aducându-mi aminte de perioada în care au fost scrise.
...Însă imediat am întors pagina înapoi trezindu-mă revoltat de ceea ce văd. Bineînţeles că am savurat câteva secunde ironia sorţii mele de ratat. Apoi, schimbându-mi moaca într-una serioasă şi mândră, mi-am zis: "N-am nevoie de Je t'aime-uri acum! Am lucruri mai importante de făcut!" Poate că m-am minţit zicând asta sau poate am fost chiar sincer, oricum emoţia reîntâlnirii cu trecutul s-a dus, iar eu îmi voi continua treaba...

Niciun comentariu: