duminică, 9 martie 2008

O altă ea...

...N-am ştiut ce fac, dar am vrut s-o fac. Nu gandeam, nu credeam, nu speram...pur şi simplu am făcut-o. Nu mă mai întreba de ce...mahmur acum sigur n-o să-ţi răspund şi sunt slabe şanse să răspund când sunt treaz.
...Ţie ţi-era frig! Damn trebuia să taci şi să mă laşi pe mine să beau. Asta vroiam! Toţi erau ocupaţi cu salivele celorlalţi, eu beam iar tu crăpai de frig cu două plapumi şi 5 perne pe tine. Şi dacă ţie ţi-era frig ce dracu vroiai să fac eu? ...nah, te-am încălzit pănă la urmă, dar hanoracul tot n-ai vrut să mi-l dai şi m-am trezit la 6 dimineaţa pe bulevard, în tricou, implorând-o pe vânzătoare să-mi dea ţigări la bucată...
...Cuvintele şoptite o fost multe, mie mai mult îmi mergea gura dar nu mai ţin minte ce vorbeam. Tu mă ascultai şi asta îmi plăcea şi mă făcea să te pup din ce in ce mai des...
...Ţi-am zis de 2 ori că te iubesc, nu înainte să te previn c-o să zic kktu' ăla de expresie. Tu n-ai putut s-o zici, şi te înţeleg dacă ai înţelepciunea să nu spui o prostie aşa repede. Eu, pe bune te iubeam, te iubeam pentru că eram fericit, şi speriat în acelaşi timp, că trebuia să mă duc acasă, şi când sunt fericit şi speriat iubesc...scuză-mă aşa is eu....
...Primele două ore tot repetai că "Nu trebuia să facem asta!" şi apoi mă întrebai "De ce-am făcut-o!" dar culmea, nu te opreai din muşcat când ziceai asta. Oricum erai simpatică...
...Ţi-am şi atunci că mi s-o părut mai mult un vis...acum încep să mă încred din ce în ce mai mult în această teorie....dar mă dau de gol ştampilele de pe umăr şi piept...
...Cuvinte siroapoase în legătura cu seara aia nu pot găsi...e imposibil să descrii o stare....sau nah...destul de greu, tre să fii treaz în primul rând, nu ca mine acuma...
...Oricum îţi mulţumesc pentru acea seară...

Niciun comentariu: