duminică, 31 octombrie 2010

Cele două borale.

Mereu când mă duc și eu ca omul să preaslăvesc mama natură, mă indispun admirând borala din pișătoarea vecină. E o compoziție urâtă și diformă, dar împrăștiată în mod curios și armonios pe toată suprafața pișătoarei(chiar nu știu cum îi zice la chestia aia unde te piși. Auzeam prin bătrânii cu liceu de prin satele de munte, că se zice urieră. Dar acest cuvânt îl bâlbâi și nici nu mi se pare frumos). Dar nu existența în sine a boralei mă intrigă(vroiam să folosesc un cuvânt mai chizdos precum dez-fenq-shui-ește, dar mi-am dat seama că nici pe ăsta nu-l pot pronunța calumea), ci faptul că o borât cineva acolo. Ca s-o iau sistematic, la intrarea în baie era io chiuvetă, mare și vânjoasă, ivită chiar și de ce ce-i mai proști, apoi mai sunt cele 7 bude(nu știu dacă-s 7) unde prin definiție și în conformitate cu legile morale și imorale ale societății, acolo borăște lumea. De ce să borăști în pișătoare? Pișătoarea este un element respectabil, un prieten ce te susține la nevoie. Și să zicem că nu-i mare câcat că o borât ăla în pișătoare, dar încercând să-mi imaginez scena crimei, iarăși nu mă pot dumeri de-o treabă. Adică cel borâtor a borât în timp ce se pișa ori doar pur și simplu i se părea lui simpatic să bage capul acolo și să borască. Nah, oricum nu-i treaba mea. Poate că borala a fost creată genetic acolo, poate cineva o primit o pedeapsă la adevăr sau provocare, ori poate în tavanul de la baie este o gaură și o cioară foarte mare s-o câcat și câcatul o căzut prin gaură fix în pișătoare. Doar Dumnezeu știe.
...Și pentru a face o legătură(deși nu știu de ce insist pe subiect, dar hai nah), în comparație, tot la etajul meu, pe trepte, fix cum cobori, se distrează alt exemplu eșuat de beție umană. Numai că asta e mult mai violentă. Se întinde pe vreo 3 trepte, dar pe prima e cea mai mare bucată. E dubios dar să zicem că în aceste condiții, nu existau alternative. În acest caz, toată treaba împrăștiată și nestrânsă de 3 zile e enervantă că trebuie s-o obolești, să-și dibuiești picioarele în așa fel încât să te contopești cu dânsa.
...Trebuie să fie o legătură între cele două borale. Însă ce fel de legătură? În primul rând, care dintre borale a fost cea primordială? Ori, a fost unul singur, ori doi borâtori? Să fie asta o primă încercare conspirativă de a bori în întregime căminul 16? De la ce anume s-a borât? Să fie Katana? Să fie vin de masă de la Recaș? Să fie Katan plus vin de masă de la Recaș? Andreea Marin? ...nu se poate ști.
...Sper doar ca femeia de servici să nu-și pună aceleași întrebări ca și mine și să șteargă măcar alea de pe scări...

Un comentariu:

AIB FUNDING. spunea...

Sunt foarte recunoscător față de firma de împrumuturi Elegant pentru că m-a ajutat să obțin un împrumut de 600.000 USD cu ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry și voi fi întotdeauna recunoscător. Viața mea s-a schimbat, banii mi-au fost plătiți, dețin acum o afacere pe care o întrețineam pentru familia mea. Sunt recunoscător pentru tine, domnule Russ, și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru asistență financiară pe e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru asistența dvs. financiară.