sâmbătă, 12 iunie 2010

Savurând sudoarea înconjurătoare

căldura îmbăta orice cățel. Studenții erau deja beți, dar mai vroiau. Și cu alte câteva detalii mai mult sau mai puțin mult picante, cam așa se înfățișa nobila sesiune de vară. Vremea era un picuț cam ironică, deoarece pe astfel de fierbânțeală nu puteai decât să bei, nicidecum să stai cuminte și silitor cu ochișorii concentrați pe cursuri. Nah, bineînțeles că doar tocilarii hardcoriști rezistau eroic, asudând ca animălurile în sălile de lectură.
...acestea fiind spuse, gândul că există Piezișa cea izvorâtoare de bere, îți alina restanțele.

...Primul an de pierdut vremea, banii și mințile prin crâșmele Clujui, cu alte cuvinte de studenție, se termină dubios, neclar, nesigur și nemulțumit. Am un sentiment ciudat de ”va urma”, că lipsește ceva din peisaj, că totuși nu așa plănuiam eu să-mi trăiesc primul an de facultă. Încerc să trag o linie strâmbă și sub ea să așez frumos o concluzie. Și mă cam sfiesc să afirm că anul ăsta am băut, și am alergat zăpăcit să mă țin de facultă. Ce-i drept e că m-am autodeprimat în orașul ăsta, fără să-mi dea nimeni motiv. M-am văitat că-s prost în lo să tac și să merg la școală, unde să desenez floricele frumoase pe marginile foilor de curs și să analizez cururi de studente. Și mi-e lene să-mi aduc aminte. Măcar dacă tot am băut, și-am fumat, și-am petrecut, și-am făcut gaură-n pat, măcar să mă aleg cu amintiri, să-mi creez o antologie de povestiri cu care ulterior să-mi pot adormi nepoții. Dar mi-e prea lene și mă sim acum prea moralist ca să povestesc. Însă din simpatie pentru idee o să fac o listă la nimereală:
1. Am căzut mort de bat de pe cetățuie, dar m-am prins de-o buruiană fermecată și am supravețuit.
2. Am mers fumat la un examen și am avut cel mai mare debit de scris din toată istoria consemnată.
3. Am fost dealer de țigări de la ruși, și aveam mulți clienți fideli, eu situându-mă în top.
4. M-am îmbătat în: Fire, Elite, Insomnia, Memories, Funky, Cleopatra, Stuff, Janis, Niko, Booha, Irish, Taverna(nu pun în calcul restul unde am băut dar n-am apucat să mă imbăt);
5. Am fumat iarbă în fața sediului cenral al UBB de vreo 5,6 ori și odată chiar pe trepte, simțindu-mă mândru că sunt student.
6. Am băut în 501....hmmm....cel puțin 501 l de bere.
7. M-am implicat în treaba cu chestionare și sondaje de opinie, și din 27 de chestionare nu am făcut nici unul pe bune.
8. Am șters un taxi de borală.
9. Am mers cu liftul în 16(presupun că e cea mai curoajoasă chestie ever)
...și restul ori mi fi dar fierbânțeala măsii nu mă lasă să-mi aduc aminte. Și totuși, când revăd lista, nu pot zice că am multe chestii de laudă. Măcar de beam mai mult ori nah...

...să sperăm că luna asta n-o s-o las din nou moartă cu blogul. Până una alta, mă bucur c-am postat...

Niciun comentariu: